>>> Klik Di Sini <<<

Assalammualaikum
& Salam Sejahtera kepada semua warga Malaysia!
Teristimewa buat member²-susah-mati Sekalian!

Mula² sekali Aku nak ucap terima kasih pasal kesudiaan korang semua masuk ke blog aku nie. Aku kat sini bersekang bijik mata siang malam perah otak supaya korang semua, puas hati lepak kat blog aku nie.

Pe yang ada kat blog aku nie?

Segala aktiviti2 aku, aktiviti2 aku ngan family n aktiviti2 aku ngan kawan2 aku. Aku juga de sediakan 1 page "Galeri Gambar". Melalui gambar tersebut. Korang leh la lihat aktiviti2 aku 2.

Kat blog aku nie, korang leh download lagu yang aku ada. Ada lagu-lagu inggeris dan melayu. Sekiranya lagu-lagu yang korang nak tue xde. Korang sent mesej kat aku. Aku akan cuba dapatkan untuk korang. Insyallah.

Selain tue, aku juga sediakan artikel-artikel yang menarik untuk korang. Ada artikel-artikel ilmu, berkasih dan jenaka. Korang leh la baca untuk tambahkan pengatahuan korang. Sekiranya korang ada artikel-artikel yang menarik, send kat aku. Orait.

Macam ne nak p ke page seterusnya?

Ah, myb ramai yang xtau macam ne nak p ke page seterusnya. Setelah aku terima semua komen2 dari pelawat. Aku dapati perkara nie membuatkan ramai yang blur. Jadi aku telah perbaiki kekurangan yang de 2.

Untuk page nie, korang hanya tekan "Klik Di Sini" yang terdapat di bawah gambar. Ia akan terus bawa korang ke page utama. Setelah korang masuk ke page utama, korang perhatikan sebelah kiri atas. De beberapa link aku sediakan. Iaitu "Jiwa Bebas Berilusi", "Laman Utama", "Galeri Gambar" n "Muat Turun Lagu". Link ini untuk korang p ke page2 lain. Cuba la try dulu. Orait.

Tapi, manusia nie kan x pernah lali dari buat salah. Jadi bercakap secara logiknya, gerenti ada silap punya...kan! Korang semua support la blog aku nie. Jadi kirimlah segala kutukan ke, kritikan ke, penghinaan ke, ape² ajelah kat blog aku nie atau korang leh sent msj kat aku "donmakemesad@yahoo.com.my". Kalu korang terlalu rajin sangat. Korang add aku kat myspace, facebook, flickr, tagged, multiply, frenszone, perfspot n flixster. Sent je msj kat aku. Insyallah aku akan baca n balas msj korang 2.

So, korang enjoy la ek. Terima Kasih sekali lagi.
Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.
Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.